Naujienos
Mitas: Skolų išieškojimas per skolų administravimo įmonę kenkia Jūsų įmonės reputacijai
Daugeliui įmonių, kurios nėra susidūrusios su klientų skolomis, skolų išieškojimas per skolas administruojančią įmonę gali atrodyti kaip reputacijos praradimas, kadangi neretai galvojama, kad skolas administruojančių įmonių darbuotojai nesilaiko etikos normų, siunčia grasinančio turinio žinutes, šantažuoja. Tačiau tiesa yra kitokia – skolas administruojančiose įmonėse dirba profesionalai, kurie laikosi teisės aktuose numatytų reglamentų ir griežčiausių etikos normų. Patikėję skolų išieškojimą skolas administruojančiai įmonei, Jūs ne tik išsaugosite savo įmonės reputaciją, tačiau ją galbūt net pagerinsite, nes visą bendravimą su klientais perkelsite į profesionalesnį lygmenį. Pasitaiko, kai įmonės darbuotojams gali būti sunku išlaikyti gerus dalykinius santykius bendraujant dėl susidariusių skolų. Juk santykiai tarp įmonės ir jos klientų dažniausiai yra grindžiami pasitikėjimu, todėl esame linkę būti nuolaidesni dėl to įsiskolinęs klientas gali piktnaudžiauti Jūsų pasitikėjimu ir nutęsti mokėjimo terminą iki tol, kol Jūsų paties verslas susidurs su klientų nemokumo pasekmėmis. Tokiu atveju, įmonei susigrąžinti skolą gali tapti sunku, tad čia į pagalbą gali ateiti neutralus tarpininkas – skolas administruojanti įmonė, kuri neturėdama nei asmeninių, nei profesinių ryšių su Jūsų klientu, padės išspręsti susidariusią situaciją taip, kad ne tik nepakenktų Jūsų reputacijai, bet ir padėtų susigrąžinti Jums priklausančius pinigus.
Skolų administravimo įmonės – profesionalus ir patikimas partneris
Yra daug priežasčių, kodėl galite norėti išsaugoti gerus verslo santykius net su įsiskolinusiais įmonei klientais. Tai gali būti klientas, kuris paprastai moka laiku, tačiau dėl tam tikrų priežasčių šiuo metu negali atsiskaityti už prekes ar paslaugas. Žinoma, kad galimai nenorėsite prarasti ir kliento, kuris įmonei sugeneruoja didelę dalį pajamų. Jums taip pat svarbus gali būti ir ilgametis klientas, kuriuo Jūs pasitikite, tačiau šiuo metu jis susiduria su finansiniais sunkumais. Dažniausiai tokiais atvejais pirmiausia dėl susidariusių skolų su klientais derasi Jūsų įmonės darbuotojai, tačiau jie gali neturėti reikiamų žinių ir praktikos bendraujant su klientais. Juk skolų išieškojimas apima ne tik laiškų siuntimą ir skambučius, čia reikalingas ir žinojimas, kaip bendrauti pokalbių metu, į ką atkreipti dėmesį, turėti teisinių žinių, padedančių rasti kompromisą su skolingu klientu. Jeigu manote, kad Jūsų įmonės darbuotojai nėra tinkamai paruošti skolų išieškojimo užduočiai, tuomet svarbu turėti patikimą partnerį, kuris išmanytų įstatymus, mokėtų bendrauti profesionaliai ir neturėtų jokių profesinių bei asmeninių santykių su Jūsų klientais. Skolų administravimo įmonės gali perimti iš Jūsų visus su skolomis susijusius darbus: priminimų siuntimą, skambučius, dokumentų tvarkymą ir kt.
Kartais gali atrodyti, kad skolų administravimo įmonės nesigilina į Jums skolingo kliento situaciją, tačiau tiesa yra ta, kad skolų administravimo įmonės įsigilina ne tik į besikreipiančios įmonės poreikius, bet ir skolingų asmenų problemas. Profesionalai gali pasiūlyti efektyvius sprendimus, apie kuriuos galbūt net nepagalvojote: lanksčius mokėjimo grafikus, teisinę pagalbą. EASY DEBT SERVICE patvirtina, kad įmonėms skolingi klientai būna dėkingi, kai gauna pagalbą ir patarimų, kurie jiems gali padėti išspręsti jų finansines problemas. Juk tikslas yra vienas – rasti visoms pusėms geriausią sprendimą ir toliau bendradarbiauti. Žinoma, skolų išieškojimas nėra malonus, tačiau tai būtinas procesas. Tad jei tiesinius klausimus sprendžiate su teisininkų pagalba, finansinius – finansininkų pagalba, tuomet ir skolų išieškojimas galėtų būti patikėtas skolų administravimo įmonei, kad skolų grąžinimo procesas įvyktų laiku ir įmonei nereikėtų rūpintis piniginiais klausimais.